середу, 20 лютого 2019 р.


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
«ДНІПРОВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА»
Кафедра філософії і педагогіки

ДНІПРОВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

Кафедра філософії

За сприяння фундації «Artes Liberales» Варшавського університету,
кафедри українознавства Ягеллонського університету, республіка Польща

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ-ЗАПРОШЕННЯ

ШАНОВНІ КОЛЕГИ !
Запрошуємо Вас взяти участь у роботі
Міжнародної науково-практичної конференції

«ФІЛОСОФСЬКО-СВІТОГЛЯДНІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ КОНТЕКСТИ

НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»,
яка відбудеться 12-13 квітня 2019 р.

- на базі КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР»
(12 квітня 2019 р. - за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70)

та НТУ «Дніпровська політехніка»

(13 квітня 2019 р. – за адресою: м. Дніпро, пр. Дм. Яворницького,19).
Планується робота секцій за такими напрямами:

1. Проблема забезпечення якості освіти: міжнародний досвід та українські
реалії.
2. Взаємовпливи сучасної освіти і масової культури у глобальному вимірі.
3. Україна – Польща – історія відносин у соціокультурному та світоглядному
контекстах.
4. Освітні інституції у сучасній культурі: тенденції, досвід самоорганізації,
можливості розвитку та ризики реформування.
5. Інновації та лідерство в освіті: проблеми і перспективи.
6. Реформаторська педагогіка в сучасній освіті.
7. Психолого-педагогічні, культурологічні та мистецтвознавчі виміри сучасної
освіти.
8. Педагогіка вищої школи: виклики часу.
9. Формування духовно-ціннісної сфери особистості: ідеї та практична
реалізація.
10. Методологічна культура та професійні компетентності вчителя Нової
української школи.
11. Неперервна освіта для сталого розвитку: теорія та практика.
12. Громадянські ініціативи в інтересах сталого розвитку.

Запрошуємо до участі у конференції науково-педагогічних та педагогічних
працівників у галузі філософії, культурології, філології, педагогіки, історії, соціології
та політичних наук. Також чекаємо керівників та вчителів закладів середньої та
дошкільної освіти, педагогів вищої школи, післядипломної освіти, студентів,
аспірантів, докторантів та інших зацікавлених осіб.
Регламент роботи конференції:

12 квітня на базі КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти»
Дніпропетровської обласної ради»:
9.00 -10.00 – реєстрація учасників (у холі біля актової зали КЗВО «ДАНО).
10.00-12.00 – пленарне засідання.
12.00-12.30 – обідня перерва.
12.30-14.30 – робота секцій, круглого столу.
13 квітня на базі НТУ «Дніпровська політехніка»:
10.00 -13.00 – практичні модулі: «Інноваційні підходи в сучасній освіті».
Мови конференції: українська, російська, англійська, польська.
За підсумками роботи конференції буде виданий збірник матеріалів
конференції, який вийде протягом місяця після її проведення. Електронні версії
збірника та програма конференції будуть надіслані учасникам до 1 травня 2019 року
та розміщені в загальнодоступних електронних бібліотеках, включаючи веб-сайт
Академії.
Учасники конференції сплачують організаційний внесок, який складає – 180 грн.
Організаційний внесок включає організаційні витрати на проведення конференції,
видання програми і збірника матеріалів конференції. Організаційний комітет бере на себе
зобов’язання щодо пересилання збірника матеріалів та програми заочним учасникам
конференції «Новою поштою» (оплата за пересилку при отриманні) або Укрпоштою
(попередня оплата 40 грн.).
Вартість проїзду та проживання сплачується учасниками самостійно. Їхати – від
залізничного вокзалу чи автовокзалу м. Дніпро до Академії неперервної освіти трамваєм
No 11 до зупинки «Вулиця Володимира Антоновича». Адреса Дніпровської політехніки:
вул. Дм. Яворницького, 19, 3 поверх, ауд. 119.
Вимоги до оформлення публікації: Матеріали оформлювати в текстовому
редакторі WORD (шрифт 14, Times New Roman, інтервал 1,5). Параметри сторінки:
зверху, знизу, ліворуч, праворуч – 2,5 см, абзацний відступ – 1,2 см. У публікації
вказується: Праворуч – прізвище, ім’я та по-батькові автора, місце навчання (роботи),
посада без скорочень, напівжирним шрифтом, курсивом. Назва доповіді напівжирним
шрифтом великими літерами з вирівнюванням по центру відповідно до параметрів
сторінки. Посилання на цитовані джерела подавати у квадратних дужках після цитати.
Перша цифра – номер джерела в списку літератури, друга – номер сторінки, наприклад:
[17,с.5]. Посилання на декілька джерел одночасно подаються таким чином: [1;4;8] або
[2,с.32;9,с.48;11,с.257]. Список використаних джерел подавати в кінці статті після слів
«Список використаних джерел» й оформювати в алфавітному порядку. Приклад
оформлення: Додаток 2.
Обсяг матеріалів, представлених у такому вигляді, повинен бути від 2 до 4
сторінок. Можна подавати матеріали із більшим обсягом (до 10 сторінок), але у цьому
випадку учасник разом із оргвнеском має оплатити за додаткові сторінки у розрахунку
40 грн. за сторінку.

Очні учасники отримують сертифікати, оформлені державною мовою,
безоплатно після виступу. Заочні учасники також можуть додатково замовити
сертифікати державною мовою, вартість яких становить 15 грн. Також можна
замовити сертифікати англійською мовою, вартість яких становить 25 грн.
Студенти можуть брати участь у конференції за умови співавторства з
викладачем або за наявності рецензії кандидата чи доктора наук.
Учасники конференції мають до 05 квітня 2019 р. надіслати на електронну
адресу: kafedrafilosofiidano@gmail.com з поміткою «на конференцію» заявку
(Додаток 1), статтю та скановану чи сфотографовану копію квитанції про переказ
організаційного внеску (а також, за необхідності, у випадку заочної участі, оплати за
сертифікат). Назва файлів - за прізвищем та ініціалами автора, наприклад,
«Прізвище_Заявка», «Прізвище_Тези».
Реквізити для перерахунку оргвнеску (та, за необхідності, оплати за
сертифікат): поповнення платіжної картки «Приватбанку» за номером 4149 4978
3895 9494, обов’язково вказуючи «на конференцію від (ПІБ)»
З питань конференції звертатися до: Висоцької Ольги Євгенівни, завідувача
кафедри філософії КЗВО «ДАНО» ДОР», м. Дніпро, вул. В. Антоновича, 70, к. 205.
Контактний телефон: +38 095-665-42-39, e-mail: kafedrafilosofiidano@gmail.com З
питань участі у практичних модулях 13 квітня 2019 р. звертатися до Шабанової Юлії
Олександрівни, завідувача кафедри філософії і педагогіки НТУ «Дніпровська
політехніка», моб. тел.: +38 050-361-11-00, e-mail: Shabanova.Yu.O.@nmu.one
Додаток 1

Зразок оформлення заявки:
ЗАЯВКА

Прошу включити в програму та у збірник матеріалів конференції доповідь
Прізвище, ім'я, по батькові (повністю у називному відмінку)__________________________________
Науковий ступінь, вчене звання, посада (повністю)__________________________________________
Місце роботи або навчання______________________________________________________________
Поштова адреса, номер відділення Нової пошти, моб. телефон (обов’язково) ___________________
Електронна адреса (обов’язково)__________________________________________________________
Назва секції:___________________________________________________________________________
Тема доповіді (статті):__________________________________________________________________
Форма участі у конференції (вказати): Очна / Заочна
Потреба у сертифікаті (вказати): Потрібен (українською, англійською) / Не потрібен
Додаток 2

Зразок оформлення тексту:

Прізвище, ім’я, по-батькові,
кандидат філософських наук,
доцент кафедри філософії
Дніпровської академії неперервної освіти

НАЗВА ДОПОВІДІ
Текст

Список використаних джерел:

1. Генсон М. Керування освітою та організаційна поведінка / Пер. з англ. Х.Проців.
Львів: «Літопис», 2002. 384 с.

1 коментар:

  1. Уважаемые коллеги! От вашего имени я хочу поблагодарить руководителя городского методического объединения учителей русского языка и литературы, зарубежной литературы за глубокий, содержательный, такой необходимый для вас материал, который она выкладывает на блог. Именно под ее руководством разрабатываются методические рекомендации по работе с одаренными учащимися, по подготовке детей к олимпиадам юных филологов, ДПА и ЗНО. Это ее идея оформления так корректно и интеллигентно сайта и блога. Также она придумала и навигатор блога. Открыв его любую страничку, ты найдешь там не только нужное, полезное и поучительное, но и материал для души, который вдохновляет на новые интересные дела и поступки, не дает отчаиваться и унывать. Почитаешь строки любимых поэтов и писателей, наберешься ума-разума и продолжаешь дальше идти своей, но уже какой-то новой, непроторенной дорогой. Спасибо, Ларисочка, тебе за это. Я хочу поблагодарить за кропотливую работу по подготовке деток к олимпиаде по русскому языку Чернокнижную Ларису Николаевну, Башлий Юлию Михайловну, Пилипову Ольгу Михайловну,Чернову Ангелину Васильевну,Стукало Нину Николаевну,Юсипчук Ирину Юрьевну. Это их дети из года в год занимали и занимают призовые места в III (обласном) этапе Всеукраинских олимпиад юных филологов. Хочу поблагодарить Башлий Юлию Михайловну, безотказного и незаменимого члена жюри по проверке областных олимпиадных работ.А также Лаврушу Галину Олександровну, Шубалу Нелю Николаевну, Ещенко Ирину Федоровну, Полянскую Татьяну Анатольевну, Сафонову Ольгу Александровну, Борщевскую Ольгу Павловну ( будучи директором гимназии, всегда находила и находит время забежать в свое любимое м/о), Сердюк Юлию Леонидовну, Воробйову Анжелу Валерьевну, Ильенко Татьяну Викторовну, Захаренкову Любовь Лукьяновну,Лычову Светлану Петровну, Багаутдинова Александра Николаевича (незаменимого импровизатора), Музыкину Светлану Владимировну (прибывшую из оккупированной зоны, но так быстро вписавшуюся в наш дружный коллектив), Шепилко Анну Борисовну, Евдокимову Яну Ивановну, Русинчук Лидию Григорьевну, Постоенка Сергея Владимировича - самых творческих, инициативных, безотказных, готовых прийти на помощь в любую минуту дня и ночи своему любимому м/о. Это вы поднимали и поднимаете наше методическое объединение, которое не из худших в области. Я уже не говорю за город. Я вас всех очень-очень люблю, ценю и уважаю. Крепкого всем вам здоровья в преддверии нового 2019/2020 учебного года, семейного благополучия,новых творческих успехов и только отличных учеников. Дерзайте, творите, влетайте все выше и выше, любите и будьбе любимыми, и знайте: вы - лучшие!

    ВідповістиВидалити