План роботи

ПЛАН
вебінару для керівників районних (міських) методичних об’єднань
вчителів російської мови, літератури, зарубіжної літератури
Термін проведення: 26 серпня 2021р.
Час проведення: 12.00-14.00
Місце проведення: КЗВО «ДАНО»,
Тема: Інноваційні підходи до викладання мов і літератур національних меншин
та зарубіжної літератури у 2021-2022 н.р.
Мета: проаналізувати загальні напрямки роботи МО вчителів російської мови,
літератури, зарубіжної літератури у минулому навчальному році, накреслити
шляхи роботи вчителя за рекомендаціями МОНу, запропонувати методичний
супровід впровадження навчальних програм та шляхи підвищення професійності
вчителя-філолог
Учасники: керівники методичних об’єднань вчителів російської мови,
літератури, зарубіжної літератури; методисти міських, районних управлінь освіти;
відповідальні за методичну роботу об’єднаних територіальних громад
Керівник: Чубарова Марина Євгеніївна, методист навчально-методичної
лабораторії соціально-гуманітарних дисциплін


Планування роботи вчителів зарубіжної літератури на новий навчальний рік (2021-2022)

I ЗАСІДАННЯ (26, серпень)

1Інноваційні підходи до викладання мов і літератур національних меншин

та зарубіжної літератури у 2021-2022 н.р. Новини з області.

2. Аналіз роботи ММК вчителів зарубіжної літератури за 2020-2021 н.р/

Чорнокнижна Л.М., керівник ММК

3. Розробка рекомендацій.

4. Різне.               

 

 

II ЗАСІДАННЯ

1. " Сучасний урок: поєднання традицій та інновацій. Поєднання метапредметних компетенцій на уроках зарубіжної літератури". Виступи Башлій Ю.М.,ЗОШ №9, Захаренкової Л.Л., НВК-Ліцей №10

2.  Круглий стіл. Обмін досвідом за темою засідання.

3.  Обговорення методичних рекомендацій

 

 

 

III ЗАСІДАННЯ

1. «Стандартні та нетипові підходи до аналізу ліричних творів шкільної програми». Виступи Багаутдінова О.М., Личової С.П.

2. Круглий стіл. Обмін досвідом за темою.

3. Обговорення Держстандарту для базової середньої освіти

 4.Різне

 

 


ПЛАНУВАННЯ
роботи ММК вчителів російської мови, літератури
та зарубіжної літератури на 2020-2021 н. р.

I ЗАСІДАННЯ
27 серпня 2020 р.

1. Особливості вкладання мов,  літератур національних меншин, зарубіжної літератури у 2020-2021 н.р. Традиційність та інноваційність в умовах сучасних освітніх змін. Серпневий освітянський  онлайн форум «Повертаємося до школи!», 27 серпня 2020 р., 12.00 – 14.00,  посилання на Посилання на YouTube  https://youtu.be/IVD-HAWidoE
2. Аналіз роботи ММО вчителів російської мови, російської та зарубіжної літератури за 2019-2020 н.р/ Ткаченко Н.В., методист; Чорнокнижна Л.М., керівник ММО
 3. Розробка рекомендацій.
 4. Різне.               
II ЗАСІДАННЯ 
20 жовтня 2020 р.
1. "Мотивація як складова самореалізації особистості учня". Виступ Галко О.Ф.
2.  Круглий стіл. Обмін досвідом за темою засідання.
3.  Обговорення методичних рекомендацій «Організація дистанційного навчання в школі», які розміщено на офіційному вебсайті МОН за покликанням: 

III ЗАСІДАННЯ
15 квітня 2021р.
1. Особливості формування ціннісних пріоритетів та життєвих компетентностей
учнівської молоді в умовах кризи та пандемії.ЗОШ №5. Виступ Пінчук Г.
2. Круглий стіл. Обмін досвідом за темою.
3. Обговорення Держстандарту для базової середньої освіти
 4.Різне
ПЛАНУВАННЯ
роботи ММК вчителів російської мови, літератури 
та зарубіжної літератури на 2019-2020 н.р.


I ЗАСІДАННЯ
СЕРПЕНЬ
1. Участь у вебінарі ДАНО. Вивчення рекомендацій Міністерства освіти і науки України, ДАНО щодо навчання і виховання на уроках  російської та зарубіжної літератур/ Всі вчителі ЗНЗ міста.
2. Аналіз роботи ММО вчителів російської мови, російської та зарубіжної літератури/ Ткаченко Н.В., методист; Чорнокнижна Л.М., керівник ММО.
3. "Нові імена в новій програмі". Викладання  зарубіжної літератури в 11-х класах за новою програмою/ Всі вчителі ЗНЗ міста.

II ЗАСІДАННЯ
ЖОВТЕНЬ (10.10.2019)
1. Актуальні проблеми удосконалення аналітичної культури вчителя (нові підходи до аналізу уроку на основі системно-діяльнісного підходу).
2. Відкритий урок із зарубіжної літератури в старших класах за темою засідання.
3. Тренінг "Аналітична культура вчителя"
4. Різне.

III ЗАСІДАННЯ
КВІТЕНЬ (18.04.2020)

1. Використання внутрішньої диференціації як засіб реалізації особистісно - зорієнтованого підходу.
2.  Відкритий урок із зарубіжної літератури за темою засідання.
3. Тренінг " Внутрішня диференціація "
4. Різне.




ПЛАНУВАННЯ
роботи ММО вчителів російської мови, літератури 
та зарубіжної літератури на 2018-2019 н.р.

I ЗАСІДАННЯ
СЕРПЕНЬ
1. Участь у вебінарі ДОІППО. Вивчення рекомендацій Міністерства освіти і науки України, ДОІППО шодо навчання і виховання на уроках  зарубіжної літератури/ Всі вчителі ЗНЗ міста.
2. Аналіз роботи ММО вчителів російської мови, російської та зарубіжної літератури/ Ткаченко Н.В., методист; Чорнокнижна Л.М., керівник ММО.
3. "Нові імена в новій програмі". Викладання  зарубіжної літератури в 10-х класах за новою програмою/ Всі вчителі ЗНЗ міста.

II ЗАСІДАННЯ
ЖОВТЕНЬ
1. Виховання соціальної зрілості учня як визначального фактора життєвого успіху людини.
2. Відкритий урок із зарубіжної літератури щодо вибору форм, способів виховання соціальної зрілості учня.
3. Тренінг "Соціальна зрілість учня"
4. Різне.
III ЗАСІДАННЯ
КВІТЕНЬ
1. Розвиток життєтворчих навичок як основи життєвої компетентності людини.
2.  Відкритий урок із зарубіжної літератури за темою засідання.
3. Тренінг "Основи життєвої компетентності"
4. Різне.


Створення ситуації успіху на уроці зарубіжної літератури як напрямок соціалізації особистості. 
19.04.2018. ЗОШ №11
План засідання
1. 12.20-12.30- Привітання вчителів російської мови, літератури  та зарубіжної літератури.
2. 12.35-13.20- Практичний блок. Відкритий урок зарубіжної літератури в 6 класі "Шукайте посмішку Джоконди, вона ніколи не мине..." (Ліна Костенко). Тривога за руйнування духовних цінностей в новелі Р.Бредбері "Усмішка". Трагічний оптимізм письменника.  Юсипчук І.Ю., учитель російської мови та літератури ЗОШ №11
3. 13.20-13.35- Обговорення уроку.
4. 13.40-14.30- Теоретичний блок. Методичний кабінет
      1). Методи та прийоми створення ситуації успіху як напрямок соціалізації особистості. Шепілко А.Б.
       2).Тренінг "Створення ситуації успіху". Пономар Є.О., практичний психолог.
              3). Різне.
5. 14.30-14.45- Підведення підсумків

                 Криза читання як сучасна проблема світового рівня
27.10.2017. ЗОШ №2


Час

Тема
Відповідальний
1
11.00 - 11.15
кабінет №26
 Зустріч учасників засідання міського методичного об’єднання вчителів зарубіжної літератури.
Шубала Н.М.
І блок
2
11.20-
12.05
кабінет №29
 Відкритий урок  для учнів 11 класу на тему:
“Творчість Г.Аполлінера. Ідейно-художній аналіз поезій “Міст Мірабо”, “Зарізана голубка й водограй”
Єщенко І.Ф., вчитель зарубіжної літератури
3
12.10 -12.20
кабінет №26
 Обговорення уроку
Чернокнижна Л.М.,
ММО вчителів
ІІ блок 
4
12.20 -12.35
кабінет №26
Криза читання як сучасна проблема світового рівня
Шубала Н.М, вчитель зарубіжної літератури

5
12.35-12.45
кабінет №26
“Активні форми роботи у вихованні інтересу до читання: спільна робота вчителів і бібліотекаря”
Грушко М.П., бібліотекарь
6
12.45-13.05
кабінет №26
Гра “Читаємо твори з різними інтонаціями і в різних ролях”
Кривощокова М.І., практичний психолог
7
13.10
кабінет №26
Різне

ПЛАНУВАННЯ
роботи ММО вчителів російської мови, літератури 
та зарубіжної літератури на 2017-2018 н.р.
22.08.2017
1. Участь у вебінарі ДОІППО. Вивчення рекомендацій Міністерства освіти і науки України, ДОІППО шодо навчання і виховання на уроках російської мови, російської та зарубіжної літератури/ Всі вчителі ЗНЗ міста.
2. Аналіз роботи ММО вчителів російської мови, російської та зарубіжної літератури/ Ткаченко Н.В., методист; Чорнокнижна Л.М., керівник ММО.
3. "Нові імена в новій програмі". Викладання російської мови, російської та зарубіжної літератури в 9-х класах за новою програмою/ Всі вчителі ЗНЗ міста.
ПЛАНУВАННЯ
роботи м\к вчителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури на 2016-2017 н.р.
Серпень, 2016
1.     Аналіз роботи м/к учителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури за минулий навчальний рік та завдання на 2016-2017 н.р. – Ткачено Н.В.
2.     Рекомендації ДОІППО щодо викладання російської мови, літератури та зарубіжної літератури на 2016-2017 н.р. – Чорнокнижна Л.М.
3.     «Нові імена в новій програмі». Викладання російської мови, літератури та зарубіжної літератури в 8-их класах за новою програмою – всі вчителі.
Жовтень, 2016
1.     Мотивація як визначальний компонент організації навчальної діяльності учнів в умовах соціалізації.
2.     Фрагменти уроків щодо вибору форм, способів навчання та виховання , що сприяють розвиткові мотивації учнів на уроках мови та літератур.
3.     Тренінг «Мотивування учнів до навчання»
4.     Різне.
Квітень, 2017
1.     Криза читання як сучасна проблема світового рівня.
2.     «Читати, мислити, робити висновки» – фрагменти уроків «читання тексту», «входження в текст», «осмислення тексту»…
3.     Тренінг «Читати – це значить жити»
4.     Різне.




"Особливості соціалізації особистості на уроках російської мови та зарубіжної літератури в умовах євроінтеграції"
Термін проведення: 26 листопада 2015р.
Місце проведення: ЗОШ №12
Організаційний блок
09.00 – 09.15
Зустріч учасників семінару.
Заступник директора з навчально-виховної роботи   Євдокимова Я.І.
09.15 – 09.30
Привітання учасників семінару.
Педагог-організатор школи Колпак Т.П.
09.30 – 09.40
Вступне привітальне слово
Методист управління освіти Ткаченко Н.В.
Практичний блок
09.45 - 10.00
Вступне практичне заняття з психологом.
Практичний психолог школи Проценко І.О.
10.00 – 10.20
Презентація: Форми та методи викладання російської мови та зарубіжної літератури, що сприяють активній соціалізації учнів в умовах євроінтеграції.
Учитель російської мови та літератури ЗОШ № 12 Галко О.Ф.
10.25 – 10.50
Фрагменти уроків з використанням форм та методів, які сприяють активній соціалізації учнів на уроках російської мови та зарубіжної літератури.
Учитель російської мови та літератури   ЗОШ     № 12 Євдокимова Я.І. (каб. 32)
Учитель російської мови та літератури ЗОШ № 12  Постоєнко С.В. (каб.31)
Методичний блок
11.00 – 11.20
Інноваційні форми та методи викладання російської мови та зарубіжної літератури.
Керівник міського  методичного об’єднання вчителів російської мови та зарубіжної літератури Чернокнижна Л.М.

Інформаційно-аналітичний блок
11.25 – 11.40
Рефлексія  «Моє серце»
Практичний психолог  Проценко І.О.
11.40 – 12.00
Підсумкове обговорення. Побажання та ключові слова про свою участь у семінарі.
Учасники семінару




Науково - методичний семінар для вчителів російської мови та світової літератури
                                                              у 2015-2016 н.н.


з/п

Зміст роботи

Термін

Місце
проведення

Відповідальні

1.

Особливості соціалізації особистості на уроках російської мови та зарубіжної літератури в умовах євроінтеграції


26 листопада
2015р.

ЗОШ №12

Ткаченко Н.В.,
Чорнокнижна Л.М.,
Галко О.Ф.
2.
Вплив нових педагогічних технологій на процес соціалізації особистості на уроках російської мови, літератури, світової літератури та у позакласній роботі
28 січня
2016 р.
ЗОШ №9
Ткаченко Н.В.,
Чорно
книжна Л.М.,
Пилипова О.М.


3.

Проблеми формування соціальної
особистості в контексті виконання навчальних програм та державних освітніх стандартів з російської мови, літератури та зарубіжної літератури


22 березня
2016р.

Марганецька гімназія
Ткаченко Н.В.,
Чорнокнижна Л.М.,
Борщевська О.П.

4.

Критерії оцінювання соціальних якостей
 учнів 7 класів за новою програмою


17 травня
2016 р.

НВК «Ліцей №10»
Ткаченко Н.В., Чорнокнижна Л.М.,
Мулик М.А.




Засідання № 1
(серпень)
Тема.  Організаційне засіданняАналіз роботи МО вчителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури за 2014 – 2015н.р.;  планування роботи МО
на 2015 – 2016н.р.
Форма проведення: круглий стіл
План засідання
Теоретичні питання
1.      Аналіз роботи МО вчителів російської мови, літератури та світової літератури за 2014 – 2015н.р. (на V етапі науково – методичного проекту «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості».                                           Чорнокнижна Л.М.
2.      Обговорення нових нормативних документів та наказів Міністерства освіти і науки України:
  • Ø  Лист МОН від 22.05.2015 № 1/9-253 «Про структуру 2015/2016 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів».
  • Ø  Лист МОН від 10.06.2015 № 1/9-285 «Щодо обов'язкової ділової документації».
  • Ø  Наказ МОН від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах».
  • Ø  Лист МОН від 24.06.2015 № 1/9-302 «Щодо протидії пропаганді сепаратизму та антиукраїнській ідеології в системі освіти».
  • Ø  Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 «Про затвердження змін до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня».

                                                                                                              Ткаченко Н.В.
Практичні питання
1.      Обговорення і затвердження єдиних вимог щодо ведення зошитів, оформлення робіт учнями 5 – 11 класів.                                                                        члени МО
2.      Затвердження плану роботи МО на 2015 – 2016н.р.  із врахуванням науково – методичного проекту області «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства».                                                                    члени МО
3.      Вивчення методичних рекомендацій про викладання предметів гуманітарного циклу  у 7кл.                                   члени МО                                                                    
Методичні рекомендації
1.          При плануванні навчально – виховної роботи на першому  етапі науково – методичного проекту  особливу увагу приділяти діяльності вчителя, спрямованій на розвиток соціалізації особистості.
2.          Опрацювання нормативної документації щодо особливостей викладання російської мови та літератур у 2015-2016 н.р.(змін у програмах, кількості та видах контролю, порад до оцінювання, викладанню зарубіжної літератури у 7 класі, тощо та планування своєї роботи з її урахуванням).
3.          Сприяти якісному викладанню мови та літератур в школах міста.
4.          Заохочувати вчителів до різноманітних творчих конкурсів, створенню ТФМ.
5.          Заохочувати учнів до участі в олімпіадах та творчих конкурсах.

6.          Приділяти особливу увагу патріотичному вихованню учнів на уроках мови та літератур.



Немає коментарів:

Дописати коментар