Проблема міського методичного об'єднання

   ※░▒●▒░※▒░●▒░    
Обласний науково-методичний проєкт 
"Педагогічні стратегії розвитку самоефективності особистості в освітньому просторі нової української школи 2020-2023"
    ※░▒●▒░※▒░●▒░    
Міська науково-методична проблема: «Впровадження новітніх освітніх технологій для розвитку самоефективної особистості в умовах Нової української школи».
    ※░▒●▒░※▒░●▒░    
Проблема міського методичного обєднання вчителів зарубіжної літератури
2021-2022 
"Самореалізація особистості на уроках зарубіжної  літератури"

  ПРОТОКОЛ №1

ЗАСІДАННЯ МІСЬКОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ   ВЧИТЕЛІВ   ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 Від  27  серпня 2021 року                                                                    

 

Присутні:

Чорнокнижна Л.М.- керівник методичного об’єднання

Шепілко А.Б.- секретар методичного об’єднання

Вчителі російської мови та  зарубіжної  літератури шкіл міста  (в кількості 14 чол.)

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1.  Участь у серпневїй нараді вчителів російської мови та зарубіжної літератури.

2.  Аналіз роботи ММО учителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури за минулий навчальний рік та завдання на 2020-2021 н. р.

3. Обговорення «Інструктивно - методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році» (додаток до листа Міністерства освіти науки України від 11.08.2020 № 1/9-430 та онлайн форуму).

3.   Розробка методичних рекомендацій.

І. СЛУХАЛИ: учасників обласного онлайн  форуму вчителів російської мови, літератури  та зарубіжної літератури

1. Чубарову М.Є., методиста  НМЛ гуманітарних дисциплін яка проаналізувала роботу вчителів області у 2019-2020 н. р., та розповіла про особливості викладання російської мови, літератури  та зарубіжної літератури у 2020-2021 н. р. та нормативно-методичне забезпечення системи викладання російської мови та зарубіжної літератури у 2020-2021 н. р. Чубарова М.Є. наголосила, що згідно нормативних документів МОН, викладання російської мови в школі можна зберегти за бажанням батьків.

2. Гусєву О.В. , керівника обласної  творчої майстерні, яка  розповіла про формування професійної майстерності вчителя - філолога.

 3. Коробову Н.Й. та Безносик Н.Г., керівників обласних творчих філологічних майстерень, які познайомили слухачів з власними наробками з теми «Сучасний урок: поєднання традицій та інновацій. Поєднання метапредметних компетенцій на уроках зарубіжної літератури».

4. Доброгорську І.А., переможця ІІ етапу конкурсу «Учитель року», вчителя російської мови та зарубіжної літератури, що презентувала досвід  роботи з теми «Стандартні та нетипові підходи до аналізу ліричних творів шкільної програми».

5. Чубарову М.Є., методиста НМЛ соціально-гуманітарних дисциплін, яка ознайомила слухачів з нормативно-методичним забезпеченням викладання російської мови, зарубіжної літератури в особливих освітніх умовах.

6. Дєрусову І.Ю., вчителя російської мови та зарубіжної літератури Криворізької ЗСШ № 114, керівника обласної творчої філологічної майстерні, яка презентувала досвід роботи з теми «Читати не можна ігнорувати: як зацікавити школярів читанням».

7. Твердохлєбову - Мізяк Т.В., керівника МО Широківського району, Земляну Л.В., керівника МО Петропавлівського району, керівників обласних творчих філологічних майстерень з презентацією віртуального методичного кабінету обласних філологічних майстерень. 

УХВАЛИЛИ:

1. Інформацію доповідачів Серпневого освітянського  онлайн форуму взяти до відома.

2.  В умовах пандемії Covid 19 дотримуватись рекомендацій МОЗ та ВООЗ щодо  принципів соціального дистанціювання, правил гігієни, використання засобів індивідуального захисту та уникнення масових скупчень осіб.

3. Імплементувати компетентнісний підхід до вивчення зарубіжної літератури  та російської мови.   Засобами предметів «російська мова, література, зарубіжна література» формувати ключові компетентності учнів, що є важливим для формування духовно-емоційного світу учнів, їхнього світогляду моральних цінностей, громадянських  якостей.

4.   Учителям міста використовувати досвід роботи керівників обласних філологічних майстерень щодо вибору форм, способів навчання та виховання,  що сприяють заохоченню учнів до читання та аналізу літературних творів  та вибору форм, способів навчання та виховання, що  допоможуть   подолати  кризу  читання у сучасних підлітків.

 5. При плануванні навчально – виховної роботи на   першому етапі науково – методичного проекту «Педагогічні стратегії розвитку самоефективності особистості в освітньому просторі нової української школи» особливу увагу приділяти діяльності вчителя, спрямованій на розвиток самоефективності особистості.

IІ. СЛУХАЛИ:   Чорнокнижну Л.М.,  керівника ММО вчителів російської мови та зарубіжної літератури, яка проаналізувала роботу методичного об’єднання у 2019-2020 н. р.

  УХВАЛИЛИ :

1. Схвалити роботу методичного об’єднання над проблемою   «Соціалізація особистості  на уроках російської мови, літератури та зарубіжної літератури»

 на V завершальному   етапі.

2. Керівникам шкільних методичних об’єднань узагальнити досвід роботи вчителів міста по соціалізації особистості.

2. Вчителям міста :

- активізувати самоосвітню роботу шляхом участі у вебінарах, онлайн конференціях тощо ;           

          - розпочати роботу по впровадженню передового педагогічного досвіду з проблеми «Педагогічні стратегії розвитку самоефективності особистості в освітньому просторі нової української школи»;        

          -залучати учнів  до  участі  у Всеукраїнських, обласних та міських творчих конкурсах;

- посилити роботу з обдарованими учнями з метою підготовки до участі  у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських олімпіад.

          - брати активну участь в обговоренні актуальних проблем викладання зарубіжної літератури у групі Viber та на платформі Zoom.

   ІІІ. СЛУХАЛИ Ткаченко Н.В., методиста – куратора предметів суспільно-гуманітарного напряму яка запропонувала для обговорення Інструктивно - методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної літератури  у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році.

УХВАЛИЛИ:

1.Досконало вивчити  Інструктивно - методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної літератури  та керуватись ними у своїй роботі.

2.Особливу увагу звернути на:

на виконання дорожньої карти імплементації статті 7 Закону України «Про освіту» в закладах загальної середньої освіти на 2019-2023 роки (наказ МОН від 27.03.2019 № 399 за покликанням https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-dorozhnoyi-karti-implementaciyi-statti-7-zakonu-ukrayini-pro-osvitu-v-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osviti-na-2019-2023-roki.

          - особливості вивчення мов і літератур корінних народів, національних меншин;

необхідність знайомства в умовах карантину   з матеріалами, розміщеними на сайті «Вчимо і навчаємось на карантині» (https://mon-covid19.info/schools), що постійно оновлюються.

- також скористатися методичними рекомендаціями «Організація дистанційного навчання в школі», які розміщено на офіційному вебсайті МОН за покликанням:

(https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20recomendazii-dustanciyna%20osvita-2020.pdf).

IIІ. СЛУХАЛИ:  вчителів  міста щодо питання розробки методичних рекомендацій  з проблеми «Педагогічні стратегії розвитку самоефективності особистості в освітньому просторі нової української школи»

УХВАЛИЛИ:

1.    Ознайомитись з досвідом вчителів області та міста з проблеми.

2.    Розробити методичні матеріали щодо проведення уроків зарубіжної літератури у дистанційному режимі.

3.    Використовувати методичні прийоми, спрямовані на розвиток само ефективності особистості, асоціативних форм мислення та творчих здібностей учнів.

4.    Виховувати учня з творчими життєвими орієнтирами, розвиненим естетичним смаком і широкими культурно - пізнавальними інтересами.

5.    Впроваджувати в навчальний процес інноваційні технології та технології особистісно-орієнтованого навчання.

Керівник методичного об’єднання                             Чорнокнижна Л.М.

Секретар методичного об’єднання                               Шепілко А.Б.

 

 




Проблема міського методичного обєднання:
«Соціалізація особистості
 на уроках російської мови, літератури та зарубіжної літератури»
(2019-2020н.р.) 
Підсумковий (V етап) 

 Узагальнення перспективного педагогічного досвіду, підведення підсумків роботи педагогічних колективів з проблеми соціалізації учнів, підготовка матеріалів для публікації, науковий аналіз матеріалів моніторингу, підготовка підсумкових наукових конференцій, обмін досвідом між регіонами області.
Аналіз  роботи
        ММО вчителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури
     за 2018-2019 н. р.

 У 2018-2019 н. р методична  комісія  вчителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури  працювала над втіленням в життя четвертого  етапу нового обласного науково-методичного проекту: «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства». Виходячи з основних завдань розвитку та модернізації національної системи освіти,  були визначені такі пріоритетні напрямки діяльності:
1.        Створення платформи для міської філологічної майстерні, формування банку творчих здобутків вчителів за темою.
2.        Виховання високої читацької і загальної культури, естетичного смаку шляхом залучення учнів до найвищих досягнень світової літератури та культури, загальнолюдських і національних духовних цінностей, почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активну громадську позицію.
3.        Приділення уваги розвитку самостійності учнів у навчанні, їх участі в таких видах діяльності, як проектна й дослідницька.
4.         Використання в роботі прийомів дослідження, що передбачають постановку проблеми, організацію досліджень, оформлення і захист результатів, самооцінювання.
5.         Створення найсприятливіших умов для творчості.
6.         Створення банку інформації  про види письмових робіт, кількість і види контрольних робіт, контрольних творів, види  контрольних робіт із розвитку мовлення, структури уроків виразного читання.
        Відповідно до плану роботи в 2018-2019 н. р. на базі СШ № 3 та ПМШ № 6 проведені науково - методичні семінари для вчителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури за темами: «Виховання соціальної зрілості учня як визначального фактора життєвого успіху людини» (СШ № 3) та «Розвиток життєтворчих навичок як основи життєвої    компетентності людини». На семінарах застосовувались інноваційні форми роботи: презентації, тренінги, круглі столи, уроки-тандеми.    
       З метою більш ефективної роботи по вибору форм, способів навчання у   2018 – 2019 навчальному  році методичне об’єднання повернулось до проведення уроків повністю, а не їх фрагментів. Відповідно до наказу департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації від 22.09.2018 року № 525/0/212-17 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і обласних етапів турнірів з навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році»,  на виконання наказу відділу освіти  Марганецької міської ради від 25.09.2018 р. № 274 «Про проведення I-II етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад і обласних етапів турнірів з навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році» 09 грудня 2018 р. проведено ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з російської мови для учнів 8-11 класів за завданнями, підготовленими комісією при міському методичному кабінеті, до якої увійшли вчителі – практики, які мають звання «учитель-методист».
У ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з російської мови взяв участь 21 учень  8-11 класів закладів загальної середньої освіти міста - переможців І етапу. За результатами перевірки переможцями ІІ етапу стали:
-  Балабекян Єва, учениця 9 класу ЗОШ №9, учитель Башлій Юлія Михайлівна (32 бали з  45) та Горіна Ксенія, учениця 9 класу  Марганецької гуманітарної гімназії ім.Т. Шевченка, учитель Чорнокнижна Лариса  Миколаївна (32 бали з  52);
-   Бочкарьов Нікіта, учень 10 класу НВК «Ліцей – СЗОШ № 10», (32 бали  з 62), учитель Чернова Ангеліна Василівна ;
-    Суліма Сергій, учень 11 класу  Марганецької гуманітарної гімназії ім.Т.Шевченка ( 55 балів з 72), учитель Чорнокнижна Лариса  Миколаївна.
      Для участі в ІІІ (обласному) етапі олімпіади визначені:  
1)   Суліма Сергій, учень 11 класу  Марганецької гуманітарної гімназії ім.Т.Шевченка, учитель Чорнокнижна Лариса  Миколаївна;
2)   Бочкарьов Нікіта, учень 10 класу НВК «Ліцей – СЗОШ № 10», учитель Чернова Ангеліна Василівна ;
3)   Балабекян Єва, учениця 9 класу ЗОШ №9, учитель Башлій Юлія Михайлівна.
Балабекян Єва, учениця 9 класу ЗОШ №9 та  Суліма Сергій, учень 11 класу  Марганецької гуманітарної гімназії ім.Т.Шевченка зайняли треті місця в обласній олімпіаді з російської мови та літератури.
Журі по перевірці олімпіадних робіт рекомендує вчителям російської мови, літератури, зарубіжної літератури:  приділяти більше уваги формуванню в учні теоретико - літературних понять, аналізу художніх творів, розвитку пізнавальної активності учнів та мовленнєвої культури. Звернути увагу на оформлення олімпіад них  робіт, заохочувати учнів до читання.
У 2019 році атестувались на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та званню «старший учитель» Сердюк Ю.Л. (Марганецька гімназія), Личова С.П. (НВК «Ліцей № 10»). Присвоєно звання «учитель-методист» Єщенко І.Ф. (СШ № 2).
Пройшли курсову перепідготовку: Полянська Т.А., Воробйова А.В., Чернова А.В., Сердюк Ю.Л., Єщенко І.Ф., Личова С.П., Юсипчук І.Ю.
Вчитель Чорнокнижна Л. М. взяла участь у десятьох вебінарах: «Ідеї для відкритого уроку», «Літературний челендж. Портрет незнайомої із кольору, музики, слів», «10 методичних родзинок для уроку ЗЛ», «5 наукових, 5 методичних, 5 практичних секретів вивчення постмодернізму в школі» та інші. Шепілко А.Б. брала участь у роботі інтерактивної школи творчого вчителя видавництва «Ранок», у майстер – класі «Особистісно-орієнтоване навчання як засіб підвищення предметної компетентності учнів», Музикіна С. В. – у Міжнародній науковій конференції «Від смішного до великого: феномен комічного в літературі та культурі», майстер – класі «Філолог вчиться у філолога», Сафонова О.О. – у науково-практичній конференції «Відкрита освіта та соціальна комунікація: світоглядні та інструментально-технологічні аспекти реалізації», Полянська Т.А. – у освітньому форумі «Придніпров’є – 2018», Сердюк Ю.Л. – у майстер – класі «Філолог вчиться у філолога». Вчителі російської мови та літератури НВК № 10» Чернова А.В. та Багаутдінов О.М. в тандемі долучились до роботи  в  обласній філологічній майстерні. Це все, що маємо по методичній роботі. Думаю, що такої участі для 26 вчителів замало.
Беззмінним членом журі  по перевірці робіт учнів – учасників ІІІ етапу олімпіади з російської мови є Башлій Ю.М.
         Конкурс «Учитель року – 2019» у номінації «Учитель російської мови та літератури» не проводився.
Всеукраїнська гра  «SUNFLOWER»
Загальна кількість учасників у місті — 87
Загальна кількість шкіл-учасниць у районі — 5

Диплом І ступеня Всеукраїнського рівня
6
Диплом І ступеня Регіонального рівня
6
Диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня
0
Диплом ІІ ступеня Регіонального рівня
5
Диплом ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня
2
Диплом ІІІ ступеня Регіонального рівня
12
Диплом переможця на шкільному рівні
21
Сертифікат учасника
20
Диплом переможця у початковій школі
15
Найактивніші координатори гри*
Повна назва
Координатор
Всього
Марганецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням української мови та літератури Марганецької міської ради Дніпропетровської області
Воробьева Анжела Валеріївна
33
Марганецька загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №5 Марганецької міської ради Дніпропетровської області
Сафонова Ольга Олександрівна
19
Марганецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 з поглибленим вивченням математики у 8-11 класах Марганецької міської ради Дніпропетровської області
Шепілко Анна Борисівна
19
Марганецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Марганецької міської ради Дніпропетровської області
Полянська Тетяна Анатоліївна
10
Марганецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням англійської мови Марганецької міської ради Дніпропетровської області
Єщенко Ірина Федорівна
6

По закладах освіти:
СШ № 2 – 2 дипломи ІІІ ступеня регіонального рівня; 1 диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня, 2 сертифікати учасників, 1 сертифікат координатору, 2 дипломи переможця на шкільному рівні; НВК «ЗОШ № 5 – ДНЗ» : 2 дипломи переможця в початковій школі; 2 дипломи ІІ ст. регіонального рівня, 2 дипломи переможця в початковій школі, 3 дипломи переможця на шкільному рівні, 3 сертифікати учасників, 1 сертифікат координатора; ЗОШ № 7 : 14 дипломів переможця на шкільному рівні, 13 сертифікатів учасників, 1 сертифікат координатора; Марганецька гімназія:10 дипломів переможців на шкільному рівні10 сертифікатів учасників, 1 диплом координатора; НВК «Ліцей № 10» 3 дипломи І ступеня Всеукраїнського рівня, 2 дипломи 2 ступеня Всеукраїнського рівня, 2 дипломи ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня, 6 дипломів І ступеня регіонального рівня, 11 дипломів ІІ ступеня регіонального рівня, 6 дипломів ІІІ ступеня регіонального рівня, 8 дипломів переможця на шкільному рівні, 7 сертифікатів учасника, 5 сертифікатів координатора; ПМШ № 11: 4 дипломи ІІ ступеня Всеукраїнського рівня, 4  дипломи ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня, 2 дипломи І ступеня регіонального рівня, 3 дипломи ІІ ступеня регіонального рівня, 4 дипломи ІІІ ступеня регіонального рівня, 4 дипломи переможця на шкільному рівні, 3 сертифікати учасника, 1 сертифікат координатора. На сайті відсутні результати по ЗОШ № 3 та №12. Не брали участі в грі гуманітарна гімназія, СЗОШ № 9. Не заповнили таблицю підсумків конкурсу в спільному документі ( крайній термін -10.06.2018) – ЗОШ № 3 та ЗОШ № 12.
Державна підсумкова атестація по  зарубіжній літературі в цьому році не проводилася.
                   
                    







2018-2019 н.р.
Коригуючий (IV етап)
Аналіз та корекція накопиченого педагогічного досвіду, визначення його основних ідей для широкого запровадження, аналіз матеріалів попередніх зрізів діагностики рівня розвитку соціальних компетенцій учнів та їх навчальних досягнень. Вивчення та експертна оцінка накопиченого педагогічного досвіду (при визначенні ефективності досвіду доцільно використовувати науково обґрунтовані критерії: актуальність, оригінальність, новизна, стабільність, збалансованість і комплексність результатів, раціональність витрат часу, зусиль, засобів, відповідність реальним можливостям основної маси вчителів і матеріальної бази). 

2017-2018 н.р.
Практичний (III етап) 
Розробка та апробація системи діяльності навчального закладу, або вчителя, вихователя, спрямованої на розвиток соціальних компетенцій особистості, масове запровадження новітніх педагогічних стратегій та конкретних технологій соціалізації, накопичення досвіду управління інноваційними процесами в освітній діяльності.
                                                                             Аналіз  роботи
        ММО вчителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури
     за 2018-2019 н. р.

 У 2018-2019 н. р методична  комісія  вчителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури  працювала над втіленням в життя четвертого  етапу нового обласного науково-методичного проекту: «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства». Виходячи з основних завдань розвитку та модернізації національної системи освіти,  були визначені такі пріоритетні напрямки діяльності:
1.      Створення платформи для міської філологічної майстерні, формування банку творчих здобутків вчителів за темою.
2.      Виховання високої читацької і загальної культури, естетичного смаку шляхом залучення учнів до найвищих досягнень світової літератури та культури, загальнолюдських і національних духовних цінностей, почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активну громадську позицію.
3.      Приділення уваги розвитку самостійності учнів у навчанні, їх участі в таких видах діяльності, як проектна й дослідницька.
4.      Використання в роботі прийомів дослідження, що передбачають постановку проблеми, організацію досліджень, оформлення і захист результатів, самооцінювання.
5.      Створення найсприятливіших умов для творчості.
6.      Створення банку інформації  про види письмових робіт, кількість і види контрольних робіт, контрольних творів, види  контрольних робіт із розвитку мовлення, структури уроків виразного читання.
        Відповідно до плану роботи в 2018-2019 н. р. на базі СШ № 2 та ПМШ № 11 проведені науково - методичні семінари для вчителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури за темами: «Криза читання як сучасна проблема світового рівня» (СШ № 3) та «Методи та прийоми створення успіху як напрямок соціалізації особистості». На семінарах застосовувались інноваційні форми роботи: презентації, тренінги, круглі столи, уроки-тандеми. З метою більш ефективної роботи по вибору форм, способів навчання у   2018 – 2019 навчальному  році методичне об’єднання повернулось до проведення уроків повністю, а не їх фрагментів. Відповідно до наказу департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації від 22.09.2018 року № 525/0/212-17 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і обласних етапів турнірів з навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році»,  на виконання наказу відділу освіти  Марганецької міської ради від 25.09.2018 р. № 274 «Про проведення I-II етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад і обласних етапів турнірів з навчальних предметів у 2017/2018 навчальному році» 10 грудня 2018 р. проведено ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з російської мови для учнів 8-11 класів за завданнями, підготовленими комісією при міському методичному кабінеті, до якої увійшли вчителі – практики, які мають звання «учитель-методист».
У ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з російської мови взяв участь 21 учень  8-11 класів закладів загальної середньої освіти міста - переможців І етапу.За результатами перевірки переможцями ІІ етапу стали:
-  Бочкарьов Нікіта, учень 9 класу НВК «Ліцей – СЗОШ № 10»; (34 бали з  52), учитель Захаренкова Любов Яківна;
-   Атяшева Анна, учениця 10 класу НВК «Ліцей – СЗОШ № 10», (42 бали  з 52), учитель Личова Світлана Петрівна;
-    Суліма Сергій, учень 11 класу  Марганецької гуманітарної гімназії ім.Т.Шевченка ( 26 балів з 49), учитель Чорнокнижна Лариса  Миколаївна.
      Для участі в ІІІ (обласному) етапі олімпіади визначені: Суліма Сергій

 

 Результати
участі навчальних закладів в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з російської  мови

Школи
9 клас
(бали-місце)
10 клас
(бали-місце)
11 клас
(бали-місце)
Загальношкільне місце
Гуманітарна
гімназія
32- II
36    -  I
25 - II
II
НВК «ЗОШ № 5-ДНЗ»
12- VI
24,5  -  IV

VII
гімназія
24- IV
18     - VII
16  - V
VI
ЗОШ № 7
34 - I
22     -V
24  - III
III
СЗОШ № 9
26 - III
28,5 - III
21 - IV
IV
НВК – Ліцей №10
34 - I
42    - I
28 - I
I
СПМШ
  № 11
19 - V


VII
ЗОШ № 12
26 - III
20,5 -VI

V
        
В ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з російської мови переможцем стала Атяшева Анна, учениця 10 класу НВК «Ліцей – СЗОШ № 10», яка зайняла ІІІ місце (учитель Личова Світлана Петрівна).                                  
Журі по перевірці олімпіадних робіт рекомендує вчителям російської мови, літератури, зарубіжної літератури:  приділяти більше уваги формуванню в учні теоретико - літературних понять, аналізу художніх творів, розвитку пізнавальної активності учнів та мовленнєвої культури. Звернути увагу на оформлення олімпіад них  робіт, заохочувати учнів до читання.
У 2018 році атестувались на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та званню «старший учитель» Сердюк Ю.Л. (Марганецька гімназія), Личова С.П. (НВК «Ліцей № 10»). Присвоєно звання «учитель-методист» Єщенко І.Ф. (СШ № 2).
Пройшли курсову перепідготовку: Полянська Т.А.,Воробйова А.В., Чернова А.В.,Сердюк Ю.Л., Єщенко І.Ф., Личова С.П., Юсипчук І.Ю.
Вчителі Шепілко А.Б., брали участь у роботі інтерактивної школи творчого вчителя видавництва «Ранок», у майстер – класі «Особистісно-орієнтоване навчання як засіб підвищення предметної компетентності учнів», Музикіна С. В. – у Міжнародній науковій конференції «Від смішного до великого: феномен комічного в літературі та культурі», майстер – класі «Філолог вчиться у філолога», Сафонова О.О. – у науково-практичній конференції «Відкрита освіта та соціальна комунікація: світоглядні та інструментально-технологічні аспекти реалізації», Полянська Т.А. – у освітньому форумі «Придніпров’є – 2017», Сердюк Ю.Л. – у майстер – класі «Філолог вчиться у філолога». Вчителі російської мови та літератури НВК № 10» Чернова А.В. та Багаутдінов О.М. в тандемі долучились до роботи  в  обласній філологічній майстерні. Це все, що маємо по методичній роботі. Думаю, що такої участі для 26 вчителів замало.
Беззмінним членом журі  по перевірці робіт учнів – учасників ІІІ етапу олімпіади з російської мови є Башлій Ю.М.
         Конкурс «Учитель року – 2018» у номінації «Учитель російської мови та літератури» не проводився.
Всеукраїнська гра  «SUNFLOWER»
Загальна кількість учасників у місті — 87
Загальна кількість шкіл-учасниць у районі — 5

Диплом І ступеня Всеукраїнського рівня
6
Диплом І ступеня Регіонального рівня
6
Диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня
0
Диплом ІІ ступеня Регіонального рівня
5
Диплом ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня
2
Диплом ІІІ ступеня Регіонального рівня
12
Диплом переможця на шкільному рівні
21
Сертифікат учасника
20
Диплом переможця у початковій школі
15

Найактивніші координатори гри*

Повна назва
Координатор
Всього
Марганецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням української мови та літератури Марганецької міської ради Дніпропетровської області
Воробьева Анжела Валеріївна
33
Марганецька загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №5 Марганецької міської ради Дніпропетровської області
Сафонова Ольга Олександрівна
19
Марганецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 з поглибленим вивченням математики у 8-11 класах Марганецької міської ради Дніпропетровської області
Шепілко Анна Борисівна
19
Марганецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Марганецької міської ради Дніпропетровської області
Полянська Тетяна Анатоліївна
10
Марганецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням англійської мови Марганецької міської ради Дніпропетровської області
Єщенко Ірина Федорівна
6

По закладах освіти:
СШ № 2 – 2 дипломи ІІІ ступеня регіонального рівня; 1 диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня, 2 сертифікати учасників, 1 сертифікат координатору, 2 дипломи переможця на шкільному рівні; НВК «ЗОШ № 5 – ДНЗ» : 2 дипломи переможця в початковій школі; 2 дипломи ІІ ст. регіонального рівня, 2 дипломи переможця в початковій школі, 3 дипломи переможця на шкільному рівні, 3 сертифікати учасників, 1 сертифікат координатора; ЗОШ № 7 : 14 дипломів переможця на шкільному рівні, 13 сертифікатів учасників, 1 сертифікат координатора; Марганецька гімназія:10 дипломів переможців на шкільному рівні, 10 сертифікатів учасників, 1 диплом координатора; НВК «Ліцей № 10» 3 дипломи І ступеня Всеукраїнського рівня, 2 дипломи 2 ступеня Всеукраїнського рівня, 2 дипломи ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня, 6 дипломів І ступеня регіонального рівня, 11 дипломів ІІ ступеня регіонального рівня, 6 дипломів ІІІ ступеня регіонального рівня, 8 дипломів переможця на шкільному рівні, 7 сертифікатів учасника, 5 сертифікатів координатора; ПМШ № 11: 4 дипломи ІІ ступеня Всеукраїнського рівня, 4  дипломи ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня, 2 дипломи І ступеня регіонального рівня, 3 дипломи ІІ ступеня регіонального рівня, 4 дипломи ІІІ ступеня регіонального рівня, 4 дипломи переможця на шкільному рівні, 3 сертифікати учасника, 1 сертифікат координатора. На сайті відсутні результати по ЗОШ № 3 та №12. Не брали участі в грі гуманітарна гімназія, СЗОШ № 9. Не заповнили таблицю підсумків конкурсу в спільному документі ( крайній термін -10.06.2018) – ЗОШ № 3 та ЗОШ № 12.
Державна підсумкова атестація по  зарубіжній літературі була проведена лише в СЗОШ № 9.
                   
                    Моніторинг якості знань учнів 9-а класу по зарубіжній
                                    Літературі  (СЗОШ № 9)

К-сть учнів
Рівень навчальних досягнень
1-3 б
%
4-6 б
%
7-9 б
%
10-12 б
%
Річна
28
1
4%
13
46%
10
36%
4
14%
ДПА
27
0
0%
15
56%
8
30%
4
15%

Результати ДПА в 9А класі підтвердили рівень досягнень учнів за рік. Учні готувалися до ДПА серйозно і ґрунтовно. Більшість дітей добре справилися із завданнями достатнього та середнього рівнів. Труднощі виникла у питаннях, що вивчалися у 8 класі. Завдання, які вимагали досконалого знання дат, подій, хронології деяких періодів теж були важкими для дітей. Певні труднощі виникли у деякої частини учнів при написанні творчої роботи. Сучасні школярі звикли до алгоритмів, шаблонів, і творчість у будь-яких проявах для них стає все більш важким завданням.

2016-2017 н.р.
Організаційно-моделюючий (II етап) 

Наукове обґрунтування стратегій соціалізації учнів різного віку, розробка відповідних проектів на рівні конкретних освітніх установ, координація діяльності методичних служб різних рівнів в забезпеченні умов для підвищення творчої активності педагогічних кадрів
2015-2016 н.р.

Обласний 
науково-методичний проект 
"Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства"
http://www.osvita-verh.dp.ua/files/2015/metod_visnyk.pdf











Картинки по запросу фото учеников на уроке

Немає коментарів:

Дописати коментар