Програми

Календарно-тематичне планування уроків

Зарубіжної літератури за підручником «Зарубіжна література». Автор

Н. Міляновська (2022)» для 5 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

https://vsimpptx.com/

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

Роль книжки в третьому тисячолітті

1.       

 

Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті

 

2.       

 

Фольклор. Спільні риси у фольклорі різних народів

 

3.       

 

РМ (у) №1 Конкурс збірок загадок, лічилок, скоромовок, прислів’їв, приказок та інших творів малих фольклорних жанрів.

 

Скарбниця народних казок

4.       

 

Казки народів світу: різновиди, ознаки, загальнолюдські ідеали та національна самобутність. 

 

5.       

 

Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей.

 

6.       

 

Порівняльна характеристика Чандарави (індійська народна казка «Фарбований шакал») та Лиса Микити (казка І. Франка «Фарбований Лис»).

 

7.       

 

Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці.

 

8.       

 

Брати і Вільгельм Ґрімм. Значення діяльності братів Ґрімм для розвитку європейської культури. Німецька народна казка «Пані Метелиця».  

 

9.       

 

Зіставлення образів героїнь казки «Пані Метелиця». Утвердження у творі доброти, працьовитості, справедливості.

 

10.    

 

ПЧ 1 Арабська казка «Про  Аладдіна і чарівну лампу»

 

11.    

 

Контрольна робота № 1

 

Літературні казки світу

12.    

 

Літературна казка та її ознаки. Ганс Крістіан Андерсен «Снігова королева». Боротьба добра і зла в казці.

 

13.    

 

Ганс Крістіан Андерсен «Снігова королева».

Перешкоди на шляху Герди, її помічники.

 

14.    

 

Ганс Крістіан Андерсен «Снігова королева».

Утвердження дружби та вірності. Чарівний світ твору.

 

15.    

 

Оскар Уайльд «Хлопчик-Зірка». Динаміка образу головного героя, його стосунки з матір’ю та іншими персонажами.

 

16.    

 

Оскар Уайльд  «Хлопчик-Зірка». Шлях Хлопчика Зірки від егоїзму й байдужості до відкриття в собі любові й милосердя.

 

17.    

 

Оскар Уайльд «Хлопчик-Зірка». Любов до матері – одна з визначальних цінностей життя.

 

18.    

 

Оскар Уайльд «Хлопчик-Зірка». Краса зовнішня та внутрішня.

 

19.    

 

РМ (п) №2 Характеристика головного героя казки Оскара Уайльда «Хлопчик-Зірка». Складання простого плану характеристики головного персонажу.

 

20.    

 

Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Казкові пригоди персонажів на шоколадній фабриці містера Вонки.

 

21.    

 

Образи дітей і дорослих у повісті казці «Чарлі і шоколадна фабрика».

 

22.    

 

Вади й небезпеки сучасного світу, їх утілення у творі «Чарлі і шоколадна фабрика».

 

23.    

 

Контрольна робота № 2

 

24.    

 

ПЧ 2 Астрід Анна Емілія Ліндґрен. Дивовижний світ мрій і пригод Пеппі та її друзів у повісті «Пеппі Довгапанчоха».

 

Слухаємо голоси природи

25.    

 

Зарубіжні поети про природу: Й.В. Ґете «Нічна пісня подорожнього», Г. Гейне «Задзвени із глибини...».

 

26.    

 

РМ (у) 3. Виразне читання поезій.

 

27.    

 

Редьярд Кіплінг «Мауглі». Історія хлопчика, якого виховали тварини, його дружба з ними.

 

28.    

 

Яскравість характерів персонажів-тварин, утілення в них людських рис.

 

29.    

 

Закони джунглів і цінності людського життя в оповіданнях Р. Кіплінга про Мауглі.

 

30.    

 

ПЧ 3 Кіплінг Р. Дж. «Рікі-Тікі-Таві»

 

31.    

 

Ернест Сетон-Томпсон «Лобо». Авторські спостереження за світом природи.

 

32.    

 

Образи тварин, розкриття їх у подіях оповідання «Лобо», авторських характеристиках.

 

33.    

 

Утвердження в оповіданні «Лобо» ідеї гуманного ставлення людей до тварин.

 

34.    

 

Контрольна робота № 3

 

35.    

 

*Резервний урок

 

ІІ семестр

Сила творчої уяви

36.    

 

Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див». Творча історія книги.

 

37.    

 

Образ Аліси, світ її уяви та захопливі пригоди. Персонажі, які оточують героїню.

 

38.    

 

Утілення ідеї особистої свободи, вільного мислення й творчого ставлення до життя.

 

39.    

 

ПЧ 4 Ернест Теодор Амадей Гофман. «Лускунчик і Мишачий король». Битва добра і зла. Ідеї добра, людяності, любові.

 

40.    

 

Елеанор Портер «Полліанна» Щирість, мужність і оптимізм Полліанни.

 

41.    

 

Творча фантазія головної героїні, позитивний вплив Полліанни на життя міста, долю інших людей.

 

42.    

 

Зміни у внутрішньому світі й житті інших персона жів після зустрічі з Полліанною.

 

43.    

 

Ідея відчуття радості життя, що змінює світ на краще.

 

44.    

 

Контрольна робота №4 (твір за розділом «Сила творчої уяви») «Чудо «гри в радість» (за повістю Е. Портер «Полліанна») або «Загадкова дівчинка, яка вірила в дива» ( за твором Л. Керола «Аліса в Країні Див»)

 

У вирі захопливих пригод

45.    

 

Марк Твен «Пригоди Тома Соєра» Світ дитинства в романі.

 

46.    

 

Соєр і Гекльберрі Фінн. Том Соєр і Беккі Тетчер.

 

47.    

 

Сміливість і заповзятливість Тома Соєра та його друзів, їхнє прагнення зробити довколишній світ ці

 

48.    

 

Туве Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.

 

49.    

 

Казкові персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.

 

50.    

 

Контрольна робота № 5

 

51.    

 

Повторення вивченого. Улюблені літературні персонажі, герої/героїні.

 

52.    

 

РМ (п) №4. Добір питань для літературної вікторини.

 

53.    

 

Повторення вивченого. Літературний турнір

 

 

* На цих уроках учитель добирає матеріал на власний розсуд, відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу.

 

 


У 2021-2022 навчальному році вивчення   зарубіжної літератури в 5-9 класах здійснюватиметься за програмою: Світова література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013  зі змінами,  затвердженими наказом  МОН від 07.06.2017 № 804  (електронний ресурс: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programi-5-9-klas-2017.html  ).

У 10-11 класах - за програмами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки  від 28.10.2010 № 1021,  крім рівня стандарту та академічного рівня зі змінами 2016 року (електронний ресурс: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html .

У 2018-2019 навчальному році вивчення   зарубіжної літератури в 5-9 класах здійснюватиметься за програмою: Світова література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013  зі змінами,  затвердженими наказом  МОН від 07.06.2017 № 804  (електронний ресурс: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programi-5-9-klas-2017.html  ).

У 10-11 класах - за програмами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки  від 28.10.2010 № 1021,  крім рівня стандарту та академічного рівня зі змінами 2016 року (електронний ресурс: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html .

ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
5  клас
(70 годин / 2 години на тиждень)
      Складено відповідно до програми Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
І семестр
Контрольні роботи – 3
Розвиток мовлення – 2
Позакласне читання – 2
Виразне читання – 2

«Екологічна безпека та сталий розвиток»  - НЛ-1
«Громадянська відповідальність» - НЛ-2
«Здоров'я і безпека» - НЛ-3
«Підприємливість та фінансова грамотність» - НЛ-4



Тема уроку
Дата проведення
Примітка
Вступ. Фольклор, його жанри (2 години)

Художня література — духовна скарбниця людства. Роль книжки в сучасному житті.
Фольклор, його характерні ознаки. Прислів’я, приказки. Пряме та переносне  значення прислів'я.
ТЛ. Світова література. Фольклор. Прислів'я, приказка. НЛ – 2, 4



Загадки. Пісні. Цінності, втілені у  фольклорних творах різних народів. Народна пісня.
Фольклорні жанри різних народів. Гуманістичні цінності, втілені у  фольклорних творах різних народів. Література і фольклор.
ТЛ. Загадка, пісня.  НЛ – 1, 2


Казки народів світу (18 годин)

Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їх характерні ознаки. НЛ –  2, 4



Індійська народна казка «Фарбований шакал». «Панчатантра» – перша у світі фольклорна збірка, книга про основи житейської мудрості. Викриття в образах тварин негативних людських якостей.
ТЛ. Алегорія. НЛ – 2, 4



Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Іссумбосі. Національний колорит японських казок. НЛ – 1, 2, 4



Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. Значення фантастичних елементів у казці. НЛ – 2



Арабська народна казка «Сіндбад-Мореплавець» (третя подорож). Утвердження  жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці. НЛ – 2



Втілення в образі Сіндбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами. НЛ –  2, 4



Брати Грімм — відомі збирачі німецьких народних казок. Значення діяльності братів Грімм у збиранні й збереженні фольклору. Моральні цінності у казках. «Пані Метелиця». НЛ – 2



Характеристика образів персонажів.
ТЛ Антитеза. НЛ – 2, 4



Контрольна робота № 1 з теми «Фольклор. Казки народів світу» (тести, відповіді на питання)



Олександр Пушкін. Синтез фольклорних та літературних елементів у творчості О.Пушкіна. Вступ до поеми «Руслан і Людмила» (напам’ять). НЛ – 2 



ВЧ № 1 Удосконалення навичок читання ліричного твору. Виразне читання напам’ять вступу до поеми «Руслан і Людмила».
ТЛ. Автор, оригінал і переклад.



«Казка про мертву царівну і сімох богатирів». Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О. Пушкіна. Система образів. Автор. НЛ – 1, 2, 4



Ганс Крістіан Андерсен. «Соловей». Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці. НЛ – 2



Соловей як втілення сили природи й мистецтва; зміни в образі імператора. Перемога мистецтва над смертю.
НЛ – 1, 2



ПЧ № 1 Ганс Крістіан Андерсен «Снігова королева». Перемога щирих людських стосунків над багатствами Снігової королеви. Символіка твору. НЛ – 1, 2



РМ № 1 Усний переказ фрагментів казки Г.К. Андерсена «Снігова королева» від імені однієї з дійових осіб.
НЛ – 2



Оскар Уайльд. «Хлопчик-зірка». Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору. НЛ – 1, 2



Казкові персонажі, їх характеристика. НЛ – 2, 4



Еволюція образу головного героя. НЛ – 2, 4



РМ № 2 Казку творимо самі (фанфік до однієї з вивчених казок).



Контрольна робота № 2 з теми «Казки народів світу» (тести, відповіді на питання)


Природа і людина (8 годин)

Джон Кітс. Сонет «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи…»). 
ТЛ. Початкове поняття про вірш. Пейзаж, тема, ідея. НЛ – 1, 2 



Йоганн Вольфганг Гете «Нічна пісня подорожнього» (напам’ять). Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі.  
ТЛ. Пейзаж, тема, ідея, епітет, метафора. НЛ – 1, 2



Генріх Гейне «Задзвени із глибини…» (напам’ять) Втілення краси весняної природи у вірші. Зв'язок із фольклором (пісня).
НЛ – 1, 2



Ернест Сетон-Томпсон.  «Лобо - володар Курумпо». Авторські спостереження за світом природи. Робота з текстом твору.
ТЛ. Тема, ідея твору. НЛ – 1, 4



Утвердження любові до всього живого у творі. НЛ –2



Зображення художніх образів, їх розкриття в  подіях твору. 
ТЛ. Тема, ідея. НЛ –2



ВЧ № 2 Удосконалення навичок читання ліричного твору. Виразне читання віршів Гете і Гейне напам’ять. НЛ – 1



Контрольна робота з теми «Природа і людина» (тести, відповіді на питання)



ПЧ № 2 Редьярд Кіплінг. «Мауглі». Світ тварин і світ людей у творі. НЛ – 1, 2, 4


ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
6  клас
(70 годин / 2 години на тиждень)

               Складено відповідно до програми Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
І семестр
Контрольні роботи – 3
Розвиток мовлення – 2
Позакласне читання – 2
Виразне читання - 2

«Екологічна безпека та сталий розвиток»  - НЛ-1
«Громадянська відповідальність» - НЛ-2
«Здоров'я і безпека» - НЛ-3
«Підприємливість та фінансова грамотність» - НЛ-4


Тема уроку
Дата проведення
Примітка
Вступ (1 година)

Література як вид мистецтва. Художній образ.
ТЛ Художній образ, початкові поняття про традиційний  образ, вічний образ.  НЛ – 2, 3


Міфи народів світу (7 годин)

Поняття про міф. Основні тематичні групи  міфів. Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів.  
ТЛ Міф, мотив. НЛ – 1, 2



Грецькі міфи. Міф про Прометея. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей. Уславлення цивілізації у міфі.  НЛ –3, 4



Міфи про Геракла. Поетизація в образі Геракла могутності, мужності, що покликані на боротьбу зі злом.
ТЛ Поглиблення поняття про образ (міфологічний образ).
НЛ –3, 4



Відображення одвічної мрії людства про крила у міфі «Дедал та Ікар». НЛ – 1, 4



Сторінками грецьких міфів. «Нарцис». «Пігмаліон і Галатея». «Орфей і Еврідіка». НЛ – 1, 2, 4



РМ № 1 Крилаті вислови грецької міфології. НЛ – 1, 2



Індійські міфи про створення світу. «Творення». «Про створення ночі». «Про потоп». НЛ – 1, 2



З міфів Давнього Єгипту. «Ра та Апоп», «Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет». НЛ – 1, 2



ПЧ № 1 Сторінками міфів народів світу. НЛ – 1, 2, 4


Мудрість байки (3 години)

Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст. Езоп як засновник жанру байки. «Лисиця і виноград».
ТЛ Байка. Поглиблення понять про алегорію, образ (алегоричний образ). НЛ – 1, 3



«Вовк і Ягня», «Мурашки й Цикада». Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Втілення людських якостей в алегоричних образах. Мораль байок Езопа.
ТЛ Езопова мова. Поглиблення понять про алегорію, образ (алегоричний образ). НЛ – 1, 3



Іван Крилов. «Квартет», «Вовк і ягня» (напам’ять 1 байка на вибір). Моральні проблеми в байках Крилова. Яскравість алегоричних образів.
НЛ – 1, 2, 3



ВЧ № 1 Удосконалення специфічних навичок читання байки. Виразне читання напам’ять байок Івана Крилова.
 НЛ – 1



Контрольна робота № 1 з тем «Вступ», «Міфи народів світу» та «Мудрість байки» (тести, відповіді на питання)


Пригоди і фантастика (16 годин)

Роберт Льюїс Стівенсон. Роман «Острів скарбів». Тема духовного випробування людини в романі. НЛ – 4



Система образів. Джим Хокінс і його товариші. НЛ – 4



Уславлення сміливості, винахідливості, порядності в романі. Романтика подорожей. НЛ – 1,4



Засудження жаги до збагачення, зрадливості, підступності у романі. Пірат Сільвер і його поплічники. НЛ – 2, 4



Роль описів природи в пригодницькому романі. Значення науки і знань у творі. НЛ – 1



ПЧ № 2 Жуль Верн. Роман «П'ятнадцятилітній капітан».
Дік Сенд і його друзі. Уславлення сили людського характеру в романі. НЛ – 1, 2, 4



Контрольна робота № 2 з теми «Пригоди і фантастика» (твір)



Чарльз Діккенс – англійський письменник.  «Різдвяна пісня в прозі». Історія створення твору. Сюжет і композиція повісті. НЛ – 2



Подорож Скруджа у часі й просторі.
ТЛ Поняття про повість. НЛ – 2, 3



Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження. НЛ – 3, 4



Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні).
ТЛ Композиція. Поглиблення поняття про сюжет. НЛ – 1



РМ № 2 Твір на морально-етичну тему «Що в житті людини найцінніше?». НЛ – 3, 4



Микола Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Народні традиції і звичаї у творі. НЛ – 1



Тема кохання  в повісті «Ніч перед Різдвом». Образи Оксани і Вакули. НЛ – 2,4



Роль фантастики в повісті М. Гоголя «Ніч перед Різдвом». НЛ – 1



Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць, різдвяні символи, елементи казки). НЛ – 1



Контрольна робота № 3 з теми «Пригоди і фантастика» (тести, відповіді на питання)



ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
7  клас
(70 годин / 2 години на тиждень)

               Складено відповідно до програми Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
І семестр
Контрольні роботи – 3
Розвиток мовлення – 2
Позакласне читання – 2
Виразне читання – 2
«Екологічна безпека та сталий розвиток»  - НЛ-1
«Громадянська відповідальність» - НЛ-2
«Здоров'я і безпека» - НЛ-3
«Підприємливість та фінансова грамотність» - НЛ-4


Тема уроку
Дата проведення
Примітки
Вступ (2 години)
1
Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу.
ТЛ. Поглиблення понять про оригінал і переклад.  НЛ-2


2
Переклад і переспів. НЛ-2


Билини і балади (10 годин)
3
Билина як жанр давньоруської літератури. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський). «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Робота з текстом. Реальність (історія, побут і звичаї) і художня вигадка в билинах.ТЛ. Билина, гіпербола. НЛ-2


4
Ідеал воїна-захисника в билині «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Елементи фольклору. НЛ-2, 3


5
Балада як жанр фольклору і літератури. Характерні ознаки балади.
ТЛ. Балада. НЛ-2


6
Фольклорні балади. «Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі. Король Лір як вічний образ.
НЛ-2


7
«Як Робін Гуд став розбійником». Ідеї свободи і служіння народові. НЛ-2


8
Образ народного захисника Робіна Гуда. НЛ-3


9
Літературні балади. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер. «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність. НЛ-2, 3


10
Адам Міцкевич. «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А. Міцкевича. Символічні образи, елементи фольклору у творі. НЛ-2


11
Роберт Льюїс Стівенсон. «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син — король, свобода — рабство). Утвердження духовної сили піктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей. Символіка  твору. НЛ-2


12
ПЧ №1 Олександр Пушкін. «Пісня про віщого Олега».
ВЧ №1 Удосконалення навичок читання ліро-епічного тексту. Виразне читання поетичного тексту. НЛ-3


13
РМ №1 Стислий відгук на прочитану літературну баладу.


14
Контрольна робота № 1 з тем «Вступ» та «Билини і балади» (тести, відповіді на питання)


Історичне минуле в літературі (10 годин)
15
Вальтер Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».
ТЛ. Поглиблення понять про роман (історичний роман). Початкові поняття про художній час, художній простір. НЛ-2, 3


16
Утілення  в  образі  Айвенго  кодексу  лицаря. Художні  засоби створення образу. НЛ-2


17
Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі, Ровени і Ребекки. НЛ-2


18
РМ № 2 Порівняння образів персонажів (Бріан де Буагильбер і Айвенго, леді Ровена і Ребекка). НЛ-2


19
Історичний колорит твору та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор. НЛ-2,4


20
Друга світова війна у європейській поезії. Константи Ільдефонс Галчинський. «Пісня про солдатів  з Вестерплятте». Альфред Марґул-Шпербер. «Про назву концтабору Бухенвальд».
ТЛ.  Поглиблення понять про вірш. НЛ-1, 2


21
Булат Окуджава. «До побачення, хлопчики…». Юлія Друніна.  «Зінка». Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. НЛ-1, 2


22
Василь Биков. «Альпійська балада». Особливості сюжету і композиції повісті. НЛ-1,3


23
Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства. НЛ-2


24
Гум. зміст повісті. Символ. назви, риси жанру балади.  НЛ-1,3


25
ПЧ № 2 Михайло Шолохов. «Доля людини». Герой оповідання як жертва війни. Гуманізм твору. НЛ-2,4


26
К. робота № 2 з теми «Історичне минуле в літературі» ( твір).


Духовне випробування людини (6 годин)
27
Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми. Символічність назви оповідання.
ТЛ.  Поглиблення понять про оповідання. НЛ-2


28
Образи Бена і Деві, художні засоби їхнього створення. НЛ-2


29
Віра у внутрішні можливості людини,  подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння. Утвердження сімейних цінностей. НЛ- 2, 4


30
Редьярд Кіплінг. Протистояння і примирення Сходу й Заходу в «Баладі про Схід і Захід». Антитези у творі. Ідеї миру і  дружби. Динаміка образів головних героїв (Камаль, Полковничий син).  НЛ-2
ТЛ.  Поглиблення понять про баладу (літературну).


31
Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Кіплінга «Якщо…» (напам’ять). Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея (людина повинна залишатися собою у різних життєвих випробуваннях, зберігати вірність моральним принципам). НЛ-2


32
Контрольна робота№ 3 з теми «Духовні випробування людей» (тести, відповіді на питання).


Немає коментарів:

Дописати коментар