ЗВІТ
ПРО ПРОВЕДЕНИЙ ТИЖДЕНЬ
ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В МАРГАНЕЦЬКІЙ ГУМАНІТАРНІЙ ГІМНАЗІЇ ІМ.Т.ШЕВЧЕНКА
з 27.01.20-31.01.20
ПЛАН
Понеділок:
1. Відкриття тижня зарубіжної літератури,
оголошення плану проведення тижня;
2.Перегляд кінофільму «Пурпорові вітрила», робота в групах
(творчі завдання)-7-А клас;
3.Вікторина «Літературний калейдоскоп» (5-11 кл.)
Вівторок:
1.Літературні
газети до пам’ятних дат (творчість Чехова, Андерсена, Гріна, Твена, Пастернака,
Єсеніна та ін.)-5-11кл.
2.
Створення QR-кодів – 10 кл.
Середа:
1.Літературний стенд «Памятники літературним
героям на Україні»8-а
кл.
2. Перегляд кінофільму «Пригоди Тома Сойєра», створення пантбуку
до повісті – 5 -і класи
3. Поетичний турнір
«Живе слово поета» (8-а кл.)
Четвер:
1.Конкурс «Літературні
пазли» (9-а кл.);
2.Виставка малюнків «На кращий букет для Андерсена» (5-7 кл.);
3.Конкурс на кращу «Хмарку слів» (5-11 кл.)
П’ятниця:
1.Конкурс «Асоціативний портрет» до слів «література»,
«античність» - «постмодернізм» - 11кл.
2.Конкурс
творчих майстрів (скласти оповідання будь-якого жанру, всі слова в якому
починаються на одну літеру)
3.Підбиття
підсумків тижня.
Під зворушливу мелодію Леграна діти створили флотилію корабликів-мрій.Потім кожна група захищала свою роботу.
"Написати листа автору;скласти синквейни до образів,твір-метафору до одного слова,рецепт щастя;намалювати портрет-символ"-ось про що мріяли учні 7-а класу на уроці разом із Ассоль та Греєм.
Пам'ятаєте,як запорожці писали листа турецькому султану?Майже так створювали сьогодні(третій день тижня ЗЛ)листи учні 6-а класу героям Джека Лондона...
Несуть квіти Андерсену...Не забувають казкаря.Робота учениці 8-а класу Олени К. Молодець!
"Хмарки слів"-візуальне подання тексту.Вчимося...Невеликий,але результат.
7-б і 5-а класи створювали пантбуки до творів.5-б дивився фільм "Пригоди Тома Сойєра"і коментував окремі епізоди.
Набирає обертів тиждень ЗЛ.Другий день запам'ятався галереєю літературних газет до ювілейних дат:А.Чехову-160;Марку Твену-185;О.Гріну-140;Г.К.Андерсену-215.
Четвертий день тижня ЗЛ розпочався у 8-а класі роботою в групах.Спираючись на хмарину слів,учні десятьма реченнями повинні передати зміст трагедії та пояснити символічність форми хмари.
6-а вразив малюнками для легендарного казкаря -Андерсена.Які квіти подарували б ви?Діти віддали перевагу тюльпанам.Може тому,що вони символізують палку любов і пристрасть?
Чи пробували Ви читати виразно вірші про кохання під музику?На факультативі "ЗЛ у контексті світового мистецтва" нам вдалося.Послухайте вірш у виконанні учня 8-б класу Олександра Г. Оформлення-Лілія О.
Добігає кінця тиждень ЗЛ.9-а дописує твір,розмірковуючи,хто ж насправді Гобсек:скнара чи філософ? 11клас спробує познайомити з "Незнайомою" О.О.Блока. А 7-і вчаться писати твори. Ви знаєте,який запах має добро?А який колір у зла?А любов яка на смак?Чи має вітер почуття,зовнішність,звук?На всі ці питання можна дати відповідь у формі твору-метафори.Ось що вийшло в дівчат 7-б класу Ілони В.та Аліни Д. Тема:"Мрія".Мрія-кольору неба,така ж недосяжна.Солодка,як мед.Нагадує запах маминого борщу;ніжна на звук;перемінлива і така хвилююча...
Немає коментарів:
Дописати коментар