пʼятниця, 31 січня 2020 р.

ЗВІТ 
ПРО ПРОВЕДЕНИЙ ТИЖДЕНЬ 
ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В МАРГАНЕЦЬКІЙ ГУМАНІТАРНІЙ ГІМНАЗІЇ ІМ.Т.ШЕВЧЕНКА 
з  27.01.20-31.01.20
ПЛАН 
Понеділок:
1. Відкриття тижня зарубіжної літератури, оголошення плану проведення тижня;
2.Перегляд кінофільму «Пурпорові вітрила», робота в групах (творчі завдання)-7-А клас;
3.Вікторина «Літературний калейдоскоп» (5-11 кл.)
Вівторок:
1.Літературні газети до пам’ятних дат (творчість Чехова, Андерсена, Гріна, Твена, Пастернака, Єсеніна та ін.)-5-11кл.
2. Створення QR-кодів – 10 кл.
3. Перегляд кінофільму «Пригоди Тома Сойєра», створення пантбуку до повісті – 5 -і класи
Середа:
1.Літературний стенд «Памятники літературним героям на Україні»8-а кл.
2. Перегляд кінофільму «Пригоди Тома Сойєра», створення пантбуку до повісті – 5 -і класи
 3. Поетичний турнір «Живе слово поета» (8-а кл.)
Четвер:
1.Конкурс «Літературні пазли» (9-а кл.);
2.Виставка  малюнків «На кращий букет для Андерсена» (5-7 кл.);
3.Конкурс на кращу «Хмарку слів» (5-11 кл.)
П’ятниця:
1.Конкурс «Асоціативний портрет» до слів «література», «античність» -  «постмодернізм» - 11кл.
2.Конкурс творчих майстрів (скласти оповідання будь-якого жанру, всі слова в якому починаються на одну літеру)
3.Підбиття підсумків тижня. 

 Не Чеширський,не Бегемот, навіть не Кіт Учений...Знайомтесь: Гарфілд-кіт Дениса С.,учня 5-а класу, - переможець у конкурсі на кращу світлину "Я люблю зарубіжну літературу"
На изображении может находиться: кот
Під зворушливу мелодію Леграна діти створили флотилію корабликів-мрій.Потім кожна група захищала свою роботу.
Нет описания фото.
"Написати листа автору;скласти синквейни до образів,твір-метафору до одного слова,рецепт щастя;намалювати портрет-символ"-ось про що мріяли учні 7-а класу на уроці разом із Ассоль та Греєм.
На изображении может находиться: 1 человек, сидит и в помещении
Пам'ятаєте,як запорожці писали листа турецькому султану?Майже так створювали сьогодні(третій день тижня ЗЛ)листи учні 6-а класу героям Джека Лондона...
На изображении может находиться: 1 человек, сидит
Несуть квіти Андерсену...Не забувають казкаря.Робота учениці 8-а класу Олени К. Молодець!
На изображении может находиться: растение
"Хмарки слів"-візуальне подання тексту.Вчимося...Невеликий,але результат.
Нет описания фото.
7-б і 5-а класи створювали пантбуки до творів.5-б дивився фільм "Пригоди Тома Сойєра"і коментував окремі епізоди.
Нет описания фото.
Набирає обертів тиждень ЗЛ.Другий день запам'ятався галереєю літературних газет до ювілейних дат:А.Чехову-160;Марку Твену-185;О.Гріну-140;Г.К.Андерсену-215.
На изображении может находиться: в помещении
Четвертий день тижня ЗЛ розпочався у 8-а класі роботою в групах.Спираючись на хмарину слів,учні десятьма реченнями повинні передати зміст трагедії та пояснити символічність форми хмари.
На изображении может находиться: 2 человека, люди сидят, стол и в помещении
6-а вразив малюнками для легендарного казкаря -Андерсена.Які квіти подарували б ви?Діти віддали перевагу тюльпанам.Може тому,що вони символізують палку любов і пристрасть?
Нет описания фото.
Чи пробували Ви читати виразно вірші про кохання під музику?На факультативі "ЗЛ у контексті світового мистецтва" нам вдалося.Послухайте вірш у виконанні учня 8-б класу Олександра Г. Оформлення-Лілія О.
Добігає кінця тиждень ЗЛ.9-а дописує твір,розмірковуючи,хто ж насправді Гобсек:скнара чи філософ? 11клас спробує познайомити з "Незнайомою" О.О.Блока. А 7-і вчаться писати твори. Ви знаєте,який запах має добро?А який колір у зла?А любов яка на смак?Чи має вітер почуття,зовнішність,звук?На всі ці питання можна дати відповідь у формі твору-метафори.Ось що вийшло в дівчат 7-б класу Ілони В.та Аліни Д. Тема:"Мрія".Мрія-кольору неба,така ж недосяжна.Солодка,як мед.Нагадує запах маминого борщу;ніжна на звук;перемінлива і така хвилююча...
На изображении может находиться: один или несколько человек, люди сидят, стол и в помещении




Немає коментарів:

Дописати коментар