Планування роботи вчителів зарубіжної літератури на новий навчальний рік (2021-2022)
I ЗАСІДАННЯ (26, серпень)
1Інноваційні підходи до викладання мов і літератур національних меншин
та зарубіжної літератури у 2021-2022 н.р. Новини з області.
2. Аналіз роботи ММК вчителів зарубіжної літератури за 2020-2021 н.р/
Чорнокнижна Л.М., керівник ММК
3. Розробка рекомендацій.
4. Різне.
II ЗАСІДАННЯ
1. " Сучасний урок: поєднання традицій та інновацій.
Поєднання метапредметних компетенцій на уроках зарубіжної літератури". Виступи Башлій Ю.М.,ЗОШ №9, Захаренкової
Л.Л., НВК-Ліцей №10
2. Круглий стіл. Обмін досвідом за темою
засідання.
3. Обговорення методичних
рекомендацій
III ЗАСІДАННЯ
1.
«Стандартні та нетипові підходи до аналізу ліричних творів шкільної програми».
Виступи Багаутдінова О.М., Личової С.П.
2.
Круглий стіл. Обмін досвідом за темою.
3.
Обговорення Держстандарту для базової середньої освіти
4.Різне
та зарубіжної літератури на 2020-2021 н. р.
I ЗАСІДАННЯ
27 серпня 2020 р.
20 жовтня 2020 р.
та зарубіжної літератури на 2019-2020 н.р.
I ЗАСІДАННЯ
СЕРПЕНЬ
ПЛАНУВАННЯ
та зарубіжної літератури на 2018-2019 н.р.
I ЗАСІДАННЯ
СЕРПЕНЬ
Час
|
Тема
|
Відповідальний
|
||
1
|
11.00
- 11.15
|
кабінет
№26
|
Зустріч учасників засідання міського
методичного об’єднання вчителів зарубіжної літератури.
|
Шубала
Н.М.
|
І блок
|
||||
2
|
11.20-
12.05
|
кабінет
№29
|
Відкритий урок для учнів 11 класу на тему:
“Творчість
Г.Аполлінера. Ідейно-художній аналіз поезій “Міст Мірабо”, “Зарізана голубка
й водограй”
|
Єщенко
І.Ф., вчитель зарубіжної літератури
|
3
|
12.10
-12.20
|
кабінет
№26
|
Обговорення уроку
|
Чернокнижна
Л.М.,
ММО
вчителів
|
ІІ блок
|
||||
4
|
12.20 -12.35
|
кабінет
№26
|
Криза
читання як сучасна проблема світового рівня
|
Шубала
Н.М, вчитель зарубіжної літератури
|
5
|
12.35-12.45
|
кабінет
№26
|
“Активні
форми роботи у вихованні інтересу до читання: спільна робота вчителів і
бібліотекаря”
|
Грушко
М.П., бібліотекарь
|
6
|
12.45-13.05
|
кабінет
№26
|
Гра
“Читаємо твори з різними інтонаціями і в різних ролях”
|
Кривощокова
М.І., практичний психолог
|
7
|
13.10
|
кабінет
№26
|
Різне
|
та зарубіжної літератури на 2017-2018 н.р.
22.08.2017
"Особливості соціалізації особистості на уроках російської мови та зарубіжної літератури в умовах євроінтеграції"
Організаційний блок
|
||
09.00 – 09.15
|
Зустріч учасників семінару.
|
Заступник директора з навчально-виховної роботи Євдокимова Я.І.
|
09.15 – 09.30
|
Привітання учасників
семінару.
|
Педагог-організатор школи Колпак Т.П.
|
09.30 – 09.40
|
Вступне привітальне слово
|
Методист управління освіти
Ткаченко Н.В.
|
Практичний блок
|
||
09.45 - 10.00
|
Вступне практичне заняття з
психологом.
|
Практичний психолог школи
Проценко І.О.
|
10.00 – 10.20
|
Презентація: Форми та методи
викладання російської мови та зарубіжної літератури, що сприяють активній
соціалізації учнів в умовах євроінтеграції.
|
Учитель російської мови та
літератури ЗОШ № 12 Галко О.Ф.
|
10.25 – 10.50
|
Фрагменти уроків з
використанням форм та методів, які сприяють активній соціалізації учнів на уроках
російської мови та зарубіжної літератури.
|
Учитель російської мови та літератури ЗОШ
№ 12 Євдокимова Я.І. (каб. 32)
|
Учитель російської мови та літератури ЗОШ № 12 Постоєнко С.В. (каб.31)
|
||
Методичний блок
|
||
11.00 – 11.20
|
Інноваційні форми та методи
викладання російської мови та зарубіжної літератури.
|
Керівник міського
методичного об’єднання вчителів російської мови та зарубіжної
літератури Чернокнижна Л.М.
|
Інформаційно-аналітичний блок
|
||
11.25 – 11.40
|
Рефлексія «Моє серце»
|
Практичний психолог
Проценко І.О.
|
11.40 – 12.00
|
Підсумкове обговорення. Побажання та ключові слова про
свою участь у семінарі.
|
Учасники семінару
|
Науково - методичний семінар для вчителів російської мови та світової літератури
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Термін
|
Місце
проведення
|
Відповідальні
|
1.
|
Особливості
соціалізації особистості на уроках російської мови та зарубіжної літератури в
умовах євроінтеграції
|
26 листопада
2015р.
|
ЗОШ №12
|
Ткаченко Н.В.,
Чорнокнижна Л.М.,
Галко О.Ф.
|
2.
|
Вплив нових педагогічних технологій на процес соціалізації особистості на уроках російської мови, літератури, світової літератури та у позакласній роботі
|
28 січня
2016 р.
|
ЗОШ №9
|
Ткаченко Н.В.,
Чорно
книжна Л.М.,
Пилипова О.М.
|
3.
|
Проблеми формування соціальної
особистості в контексті виконання навчальних програм та державних освітніх стандартів з російської мови, літератури та зарубіжної літератури |
22 березня
2016р.
|
Марганецька гімназія
|
Ткаченко Н.В.,
Чорнокнижна Л.М.,
Борщевська О.П.
|
4.
|
Критерії оцінювання
соціальних якостей
учнів 7 класів за новою програмою
|
17 травня
2016 р.
|
НВК «Ліцей №10»
|
Ткаченко Н.В., Чорнокнижна Л.М.,
Мулик М.А.
|
- Ø Лист МОН від 22.05.2015 № 1/9-253 «Про структуру 2015/2016 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів».
- Ø Лист МОН від 10.06.2015 № 1/9-285 «Щодо обов'язкової ділової документації».
- Ø Наказ МОН від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах».
- Ø Лист МОН від 24.06.2015 № 1/9-302 «Щодо протидії пропаганді сепаратизму та антиукраїнській ідеології в системі освіти».
- Ø Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 «Про затвердження змін до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня».
Немає коментарів:
Дописати коментар