Готуємося до ДПА
Оформлення атестаційної роботи
Оформлення атестаційної роботи
Атестаційна робота оформлюється
письмово на аркушах зі штампом школи, дотримуючись вимог оформлення письмових
робіт.
У верхній лівій частині
титульної сторінки подвійного аркуша ставиться штамп загальноосвітнього
навчального закладу. На ньому зазначається дата, до прикладу: 01.06.2015 р.
Підписування роботи починається на сьомому рядку титульної сторінки:
Робота
з державної підсумкової атестації
з російської мови за курс початкової (основної, старшої) школи
учня (учениці) 4(9,11) класу
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
з державної підсумкової атестації
з російської мови за курс початкової (основної, старшої) школи
учня (учениці) 4(9,11) класу
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
На другій сторінці на перших
двох рядках записують вид роботи та назву тексту, до прикладу:
Диктант
У пошуках слова
У пошуках слова
Оформлення відповідей на
завдання атестаційної роботи здійснюється учнем (ученицею) на аркушах зі
штампом навчального закладу або на спеціальному бланку відповідей, що
розробляється навчальним закладом. У чистовому варіанті атестаційної письмової
роботи виправлення (крім лексичних, орфографічних помилок) вважаються помилкою
і не зараховуються як правильні відповіді.
Мови і літератури національних меншин
У загальноосвітніх навчальних
закладах з навчанням або вивченням мов національних меншин атестація з
мови у 9 класі може проводитися у формі диктанту, переказу (докладного
або стислого) або виконання тестових завдань.
Рекомендуємо обирати для
диктантів тексти, що стосуються питань естетичного та етичного характеру,
природи рідного краю, шкільного життя учнів, а також ознайомлюють з історичним
минулим, звичаями, традиціями, символами й оберегами, духовною культурою й
мистецтвом народів, які мешкають на теренах України та за межами країни,
відомими пам'ятками України та світу, видатними постатями історії, культури,
науки тощо.
Час написання диктанту складає
1 астрономічну годину. Диктант оцінюється однією оцінкою за параметрами,
вказаними в Методичних рекомендаціях щодо оцінювання результатів навчання мов
національних меншин (лист Міністерства освіти і науки України від
30.08.2013 № 1/9-592).»
Вимоги до кількості слів та
перевірці диктанту, переказу, переказу з творчим завданням, твору необхідно
корегувати в залежності від типів мовних курсів:
І – для загальноосвітніх
навчальних закладів із навчанням мовою національної меншини;
ІІ А – для загальноосвітніх
навчальних закладів із навчанням українською мовою (початок вивчення з 1
класу);
ІІ Б - для загальноосвітніх
навчальних закладів із навчанням українською мовою (початок вивчення з 5
класу).
Немає коментарів:
Дописати коментар