середа, 1 квітня 2015 р.

Готуємося до ДПА
Оформлення атестаційної роботи
Атестаційна робота оформлюється письмово на аркушах зі штампом школи, дотримуючись вимог оформлення письмових робіт.
У верхній лівій частині титульної сторінки подвійного аркуша ставиться штамп загальноосвітнього навчального закладу. На ньому зазначається дата, до прикладу: 01.06.2015 р. Підписування роботи починається на сьомому рядку титульної сторінки:
Робота
з державної підсумкової атестації
з російської мови за курс початкової (основної, старшої) школи
учня (учениці) 4(9,11) класу
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
На другій сторінці на перших двох рядках записують вид роботи та назву тексту, до прикладу:
Диктант
У пошуках слова
Оформлення відповідей на завдання атестаційної роботи здійснюється учнем (ученицею) на аркушах зі штампом навчального закладу або на спеціальному бланку відповідей, що розробляється навчальним закладом. У чистовому варіанті атестаційної письмової роботи виправлення (крім лексичних, орфографічних помилок) вважаються помилкою і не зараховуються як правильні відповіді.
Мови і літератури національних меншин
У загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням або вивченням мов національних меншин атестація з мови  у 9 класі може проводитися у формі диктанту, переказу (докладного або стислого) або виконання тестових завдань.
Рекомендуємо обирати для диктантів тексти, що стосуються питань естетичного та етичного характеру, природи рідного краю, шкільного життя учнів, а також ознайомлюють з історичним минулим, звичаями, традиціями, символами й оберегами, духовною культурою й мистецтвом народів, які мешкають на теренах України та за межами країни, відомими пам'ятками України та світу, видатними постатями історії, культури, науки тощо.
Час написання диктанту складає 1 астрономічну годину. Диктант оцінюється однією оцінкою за параметрами, вказаними в Методичних рекомендаціях щодо оцінювання результатів навчання мов національних меншин (лист Міністерства освіти  і науки України від 30.08.2013 № 1/9-592).»
Вимоги до кількості слів та перевірці диктанту, переказу, переказу з творчим завданням, твору необхідно корегувати в залежності від типів мовних курсів:
І – для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням мовою національної меншини;
ІІ А – для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою (початок вивчення з 1 класу);
ІІ Б - для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою (початок вивчення з 5 класу).

Рекомендації щодо проведення ДПА з російської мови, літератури, світової літератури у 2014/2015 навчальному


                                   







Немає коментарів:

Дописати коментар