пʼятниця, 6 червня 2014 р.


2014 н.р.
  



   Засідання № 1
(серпень)
Тема.  Організаційне засіданняАналіз роботи МО вчителів російської мови, літератури та світової літератури за 2013 – 2014 н.р.;  планування роботи МО
на 2014 – 2015 н.р.
Форма проведення: круглий стіл
План засідання
Теоретичні питання
1.      Аналіз роботи МО вчителів російської мови, літератури та світової літератури за 2013 – 2014 н.р. (на ІV етапі науково – методичного проекту «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості».                                           Чорнокнижна Л.М.
2.      Обговорення нових нормативних документів та наказів Міністерства освіти і науки України:
- Методичних рекомендацій щодо вивчення російської мови і літератури, світової літератури у 2014- 2015н.р.                                                                      Ткаченко Н.В.
3.       Опрацювання питання: «Перелік навчальних програм, підручників, посібників, які  рекомендовані МОНМС у 2013-2014 н.р.».                                     Полянська Т.А.
4.       Опрацювання і затвердження плану роботи МО на 2014 – 2015 н.р. із врахуванням науково – методичного проекту області (наV етапі науково – методичного проекту «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості».             ( члени МО ) 
Практичні питання
1. Обговорення і затвердження єдиних вимог щодо ведення зошитів, оформлення робіт учнями 5 – 11 класів.                                                                                            ( члени МО )
2. Затвердження плану роботи МО на 2014 – 2015н.р.   з врахуванням науково – методичного проекту області (на V етапі науково – методичного проекту «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості».
3. Вивчення методичних рекомендацій про викладання предметів гуманітарного циклу  у 5-6 кл.                                                                          
Методичні рекомендації
1.     При плануванні навчально – виховної роботи на V етапі науково – методичного проекту «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»  особливу увагу приділяти діяльності вчителя, спрямованій на розвиток творчого потенціалу особистості.
2.     В своїй роботі використовувати інноваційні технології та їх елементи для розвитку обдарованості дитини.
3.     Дотримуватись вимог до проектування уроків, що опираються на розвиток інноваційної особистості.
4.     Елементи досвіду та матеріали, над яким працюють вчителі, оформлювати і узагальнювати для вивчення педагогічного досвіду.


Немає коментарів:

Дописати коментар