Класи
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
|||||
Семестри
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
Контрольні роботи
у формі:
контр. класн. тв.
виконання інших
завдань (тестів, відп на запитання)
|
2
–
2 |
3
1
2
|
3
1
2 |
3
1
2 |
3
1
2
|
3
1
2 |
3
1
2 |
3
1
2 |
3
1
2 |
3
1
2 |
Уроки розвитку
мовлення*(РМ)
|
2
(у+п) |
2
(у+п) |
2
(у+п) |
2
(у+п) |
2
(у+п) |
2
(у+п) |
2
(у+п) |
2
(у+п) |
2
(у+п) |
2
(у+п) |
Уроки (ПЧ)
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
1
|
1
|
Уроки виразного
читання (ВЧ)
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2*
|
2*
|
Перевірка зошитів
|
4
|
5
|
4
|
5
|
4
|
5
|
4
|
5
|
4
|
5
|
Можливі види контрольних робіт:
·
тест;
- відповіді на запитання;
- контрольний літературний диктант;
- анкета головного героя;
- комбінована контрольна робота тощо;
- письмові контрольні твори.
Можливі види контрольних робіт із
розвитку мовлення:
·
складання оповідання (казки) за
прислів’ям;
·
добір прислів’їв, крилатих
виразів, фразеологічних зворотів, що виражають головну ідею твору;
·
введення власних описів в інтер’єр, портрет, пейзаж у вже існуючому творі;
·
усний переказ оповідання, епізоду твору;
·
твір-характеристика персонажа;
·
написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом;
·
написання вітального слова на честь літературного героя, автора тощо;
·
твір-опис за картиною;
·
складання тез літературно-критичної статті (параграфа підручника);
·
підготовка проекту (з можливим використанням мультимедійних технологій) –
індивідуального чи колективного – з метою представлення життєвого і творчого
шляху, естетичних уподобань письменника тощо;
·
складання анкети головного героя, цитатних характеристик, конспекту,
рецензії, анотації;
·
написання реферату;
·
ідейно-художній аналіз поетичного чи прозового твору;
·
написання листа авторові улюбленої книжки;
·
інсценізація твору (конкурс на кращу інсценізацію уривка твору) тощо.
·
Немає коментарів:
Дописати коментар